Regulamin Parkingu
Parking Główny
REGULAMIN PARKINGU przy ul. 3 Maja 30
Rybnik, 01.06.2023
- ORGANIZACJA PARKINGU
- Parking prowadzony przez OMNITECH Sp. z o.o. z siedzibą w Żorach („Omnitech”) jest parkingiem niestrzeżonym.
- Omnitech nie ponosi odpowiedzialności za szkody z tytułu kradzieży, utraty lub zniszczenia pojazdu, jak i rzeczy pozostawionych w pojeździe.
- WARUNKI KORZYSTANIA Z PARKINGÓW
- Wjazd na teren parkingu następuje po pobraniu biletu jednorazowego.
- Opłata za parkowanie następuje przed wyjazdem z parkingu w recepcji Biurowca K1.
- Miejsca parkingowe są̨ udostępniane na zasadzie umowy najmu. Warunkiem najmu miejsca parkingowego jest najem miejsca w systemie godzinowym.
- OBOWIĄZKI PARKUJĄCEGO
Parkujący zobowiązany jest do:- Okazywania na żądanie biletu obsłudze parkingu w chwili wjazdu, wejścia na parking, wyjazdu.
- Respektowania znaków drogowych i oznaczonych kierunków ruchu.
- Zabezpieczenia pojazdu przed dostaniem się do jego wnętrza osób niepowołanych oraz stosowania posiadanych systemów zabezpieczeń́.
- Nie zaśmiecania terenu parkingu.
- Nie pozostawiania w samochodzie przedmiotów niebędących jego wyposażeniem fabrycznym.
- Niedokonywania napraw lub mycia samochodu na miejscach postojowych.
- POSTANOWIENIA SZCZEGÓŁOWE
- Należność́ za parkowanie na podstawie biletu jednorazowego przyjmowana jest gotówką bądź́ kartą w recepcji Biurowca K1.
- Kierowca samochodu jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia prowadzącego parking o zgubieniu biletu jednorazowego. Wydanie samochodu w takim przypadku może także zostać́ uzależnione od udokumentowania przez osobę̨ zainteresowaną prawa do jego odbioru oraz złożenia przez nią̨ pisemnego potwierdzenia odbioru samochodu.
- W przypadku zgubienia biletu zostanie naliczona dodatkowa opłata za zgubiony bilet zgodnie z cennikiem (50,00 zł).
- Osoba posiadająca bilet jednorazowy jest uznawana przez Omnitech jako upoważnioną do wjazdu na teren parkingu, kierowania pojazdem na terenie parkingu oraz wyjazdu z parkingu.
- Po opłaceniu biletu jednorazowego jest 10 minut na opuszczenie parkingu.
- Wszelkie szkody komunikacyjne powstałe na terenie parkingu likwidowane są̨ w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC sprawcy szkody.
- Jeżeli pojazd klienta zablokuje ruch na terenie parkingu, Omnitech ma prawo usunąć́ pojazd na koszt właściciela pojazdu.
- W przypadku pozostawienia samochodu poza wyznaczonymi miejscami, Omnitech ma prawo usunąć́ pojazd na koszt właściciela samochodu.
- Wyjazd z parkingu następuje tylko po uiszczeniu należnych płatności. W przypadku opuszczenia parkingu bez dokonania płatności i/lub podejmowania innych działań́ mających na celu unikniecie zapłacenia należnych kwot może zostać́ naliczona dodatkowa opłata porządkowa w wysokości 500 PLN.
- W przypadku nieprzestrzegania punktu 3 (Obowiązki parkującego) podpunkt b), c), e) lub g) a także w przypadkach wskazanych w punkcie 4 (Postanowienia szczegółowe) podpunkt i) oraz j) może zostać́ naliczona opłata porządkowa w wysokości 500 PLN oraz na zasadzie art. 670 §1 Kodeksu cywilnego może nastąpić́ zablokowanie pojazdu do czasu uiszczenia tej opłaty.
- CENNIK
- 30 minut wolne od opłat,
- od 31 minuty, każda rozpoczęta godzina to koszt 3,50 zł (z VAT).
- opłata za zgubienie biletu parkingowego 50,00 zł (z VAT).
- ZWOLNIENIE Z OPŁAT
- Klienci banków ING oraz PKO do 2 h
- DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Usługobiorcy jest Omnitech. Dane osobowe Usługobiorców są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa. Państwa dane osobowe będą̨ przetwarzane w celach:
- świadczenia Usług (a następnie także usług parkingowych),
- rozliczenie i zafakturowania Usług, a następnie także usług parkingowych (o ile dotyczy);
- przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego (o ile dotyczy);
- Administratorem danych osobowych Usługobiorcy jest Omnitech. Dane osobowe Usługobiorców są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa. Państwa dane osobowe będą̨ przetwarzane w celach:
- RODO
- Ponadto Państwa dane osobowe mogą̨ być wykorzystywane dla celów statystycznych w ramach prawnie dozwolonego i uzasadnionego interesu administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit f) RODO.
- W zakresie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych dane będą̨ przechowywane do czasu cofnięcia zgody lub zaprzestania działalności, której zgoda dotyczy. Odbiorcami Państwa danych mogą̨ być stosowni pracownicy Omnitech, w zakresie w jakim może to być wymagane do wykonania obowiązków związanych z realizacją Usług (a następnie także usług parkingowych), w tym ich rozliczeniem i zafakturowaniem. W przypadku działań marketingowych odbiorcami danych mogą̨ być wybrani pracownicy Omnitech.
- Macie Państwo prawo: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na Państwa szczególną sytuację lub w celach marketingu bezpośredniego, a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania (w celu realizacji poważnych uprawnień mogą Państwo wysłać wiadomość na adres: Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: Joanna Szwelengreber, adres e-mail: ido@k1-rybnik.pl lub adres korespondencyjny siedziby Omnitech Sp. z .o.o.: 3 Maja 30, 44-200 Rybnik. Podstawę przetwarzania Państwa danych osobowych stanowi RODO. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że doszło do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych.
- DODATKOWE INFORMACJE DLA KONSUMENTÓW
- Omnitech nie przewiduje specjalnego trybu rozpatrywania ewentualnych reklamacji konsumentów. Odpowiedzialność́ Omnitech względem korzystających z postoju będących konsumentami oparta jest na obowiązujących przepisach prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.
- Wszelkie roszczenia związane z ewentualnym niewykonaniem lub należytym wykonaniem umowy przez Omnitech powinny być zgłaszane pisemnie Omnitech w terminach i w sposób wymagany odpowiednimi przepisami prawa, w szczególności przepisami kodeksu cywilnego.
- W przypadku konsumentów opłata porządkowa wskazana w pkt. 4 podpunkt k) oraz l) wynosi 150 PLN.
- Zarządca parkingu: Omnitech Sp. z o.o. z siedzibą w Żorach, 44-240 Żory, ul. Gajowa 62, telefon 732-346-000, Sad Rejonowy dla pod numerem KRS 0000203473, NIP: 6771616972 , REGON: 351147168
Parking Boczny
REGULAMIN PARKINGU przy ul. Za Komendą
Rybnik, 01.06.2023
- ORGANIZACJA PARKINGU
- Parking prowadzony przez OMNITECH Sp. z o.o. z siedzibą w Żorach („Omnitech”) jest parkingiem niestrzeżonym.
- Omnitech nie ponosi odpowiedzialności za szkody z tytułu kradzieży, utraty lub zniszczenia pojazdu, jak i rzeczy pozostawionych w pojeździe.
- WARUNKI KORZYSTANIA Z PARKINGÓW
- Wjazd na teren parkingu następuje po pobraniu biletu jednorazowego.
- Opłata za parkowanie następuje przed wyjazdem z parkingu w recepcji Biurowca K1.
- Miejsca parkingowe są̨ udostępniane na zasadzie umowy najmu. Warunkiem najmu miejsca parkingowego jest najem miejsca w systemie godzinowym.
- OBOWIĄZKI PARKUJĄCEGO
Parkujący zobowiązany jest do:- Okazywania na żądanie biletu obsłudze parkingu w chwili wjazdu, wejścia na parking, wyjazdu.
- Respektowania znaków drogowych i oznaczonych kierunków ruchu.
- Zabezpieczenia pojazdu przed dostaniem się do jego wnętrza osób niepowołanych oraz stosowania posiadanych systemów zabezpieczeń́.
- Nie zaśmiecania terenu parkingu.
- Nie pozostawiania w samochodzie przedmiotów niebędących jego wyposażeniem fabrycznym.
- Niedokonywania napraw lub mycia samochodu na miejscach postojowych.
- POSTANOWIENIA SZCZEGÓŁOWE
- Należność́ za parkowanie na podstawie biletu jednorazowego przyjmowana jest gotówką bądź́ kartą w recepcji Biurowca K1.
- Kierowca samochodu jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia prowadzącego parking o zgubieniu biletu jednorazowego. Wydanie samochodu w takim przypadku może także zostać́ uzależnione od udokumentowania przez osobę̨ zainteresowaną prawa do jego odbioru oraz złożenia przez nią̨ pisemnego potwierdzenia odbioru samochodu.
- W przypadku zgubienia biletu zostanie naliczona dodatkowa opłata za zgubiony bilet zgodnie z cennikiem (50,00 zł).
- Osoba posiadająca bilet jednorazowy jest uznawana przez Omnitech jako upoważnioną do wjazdu na teren parkingu, kierowania pojazdem na terenie parkingu oraz wyjazdu z parkingu.
- Po opłaceniu biletu jednorazowego jest 10 minut na opuszczenie parkingu.
- Wszelkie szkody komunikacyjne powstałe na terenie parkingu likwidowane są̨ w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC sprawcy szkody.
- Jeżeli pojazd klienta zablokuje ruch na terenie parkingu, Omnitech ma prawo usunąć́ pojazd na koszt właściciela pojazdu.
- W przypadku pozostawienia samochodu poza wyznaczonymi miejscami, Omnitech ma prawo usunąć́ pojazd na koszt właściciela samochodu.
- Wyjazd z parkingu następuje tylko po uiszczeniu należnych płatności. W przypadku opuszczenia parkingu bez dokonania płatności i/lub podejmowania innych działań́ mających na celu unikniecie zapłacenia należnych kwot może zostać́ naliczona dodatkowa opłata porządkowa w wysokości 500 PLN.
- W przypadku nieprzestrzegania punktu 3 (Obowiązki parkującego) podpunkt b), c), e) lub g) a także w przypadkach wskazanych w punkcie 4 (Postanowienia szczegółowe) podpunkt i) oraz j) może zostać́ naliczona opłata porządkowa w wysokości 500 PLN oraz na zasadzie art. 670 §1 Kodeksu cywilnego może nastąpić́ zablokowanie pojazdu do czasu uiszczenia tej opłaty.
- CENNIK
- 30 minut wolne od opłat,
- od 31 minuty, każda rozpoczęta godzina to koszt 3,50 zł (z VAT).
- opłata za zgubienie biletu parkingowego 50,00 zł (z VAT).
- ZWOLNIENIE Z OPŁAT
- Klienci banków ING oraz PKO do 2 h
- Klienci Gym City do 3h
- DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Usługobiorcy jest Omnitech. Dane osobowe Usługobiorców są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa. Państwa dane osobowe będą̨ przetwarzane w celach:
- świadczenia Usług (a następnie także usług parkingowych),
- rozliczenie i zafakturowania Usług, a następnie także usług parkingowych (o ile dotyczy);
- przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego (o ile dotyczy);
- Administratorem danych osobowych Usługobiorcy jest Omnitech. Dane osobowe Usługobiorców są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego prawa. Państwa dane osobowe będą̨ przetwarzane w celach:
- RODO
- Ponadto Państwa dane osobowe mogą̨ być wykorzystywane dla celów statystycznych w ramach prawnie dozwolonego i uzasadnionego interesu administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit f) RODO.
- W zakresie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych dane będą̨ przechowywane do czasu cofnięcia zgody lub zaprzestania działalności, której zgoda dotyczy. Odbiorcami Państwa danych mogą̨ być stosowni pracownicy Omnitech, w zakresie w jakim może to być wymagane do wykonania obowiązków związanych z realizacją Usług (a następnie także usług parkingowych), w tym ich rozliczeniem i zafakturowaniem. W przypadku działań marketingowych odbiorcami danych mogą̨ być wybrani pracownicy Omnitech.
- Macie Państwo prawo: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z uwagi na Państwa szczególną sytuację lub w celach marketingu bezpośredniego, a także prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w każdym czasie bez wpływu na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania (w celu realizacji poważnych uprawnień mogą Państwo wysłać wiadomość na adres: Kontakt do Inspektora Danych Osobowych: Joanna Szwelengreber, adres e-mail: ido@k1-rybnik.pl lub adres korespondencyjny siedziby Omnitech Sp. z .o.o.: 3 Maja 30, 44-200 Rybnik. Podstawę przetwarzania Państwa danych osobowych stanowi RODO. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że doszło do naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych.
- DODATKOWE INFORMACJE DLA KONSUMENTÓW
- Omnitech nie przewiduje specjalnego trybu rozpatrywania ewentualnych reklamacji konsumentów. Odpowiedzialność́ Omnitech względem korzystających z postoju będących konsumentami oparta jest na obowiązujących przepisach prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.
- Wszelkie roszczenia związane z ewentualnym niewykonaniem lub należytym wykonaniem umowy przez Omnitech powinny być zgłaszane pisemnie Omnitech w terminach i w sposób wymagany odpowiednimi przepisami prawa, w szczególności przepisami kodeksu cywilnego.
- W przypadku konsumentów opłata porządkowa wskazana w pkt. 4 podpunkt k) oraz l) wynosi 150 PLN.
- Zarządca parkingu: Omnitech Sp. z o.o. z siedzibą w Żorach, 44-240 Żory, ul. Gajowa 62, telefon 732-346-000, Sad Rejonowy dla pod numerem KRS 0000203473, NIP: 6771616972 , REGON: 351147168